tiistai 14. elokuuta 2012

Onko sopivaa olla koroilla pidempi kuin miehet?



Tämän päivän suurin himotus on Jeffrey Campellin Litat. Ne tulivat eilen Membersillä -50% aleen ja olin heti yhdeldä niitä katsomassa. Harmi vain, etten pysty tekemään ostopäätöstä niin nopeasti, kunnes mun koko oli loppuunmyyty. Olin aika ällikällä lyöty kun vielä tänä aamuna sieltä löytyi yhtä mallia mun koossa, mutta en oikeen haluaisi noin arvokasta ja hyvälaatusta kenkää kirkkaan oranssina, koska sitten sitä olisi vaikea yhdistellä mihinkään kivaan asuun. Haluan mustat tai ruskean, mutta hinta on suolainen... Nelly.comissa 204,95€ ja Zalandossa hitusen halvempi 169,95€. Ajattelin alkaa nyt säästämään omia litojani varten niin ehkä saan keväällä kävellä Kaunasin katuja tollaset jalassa jos vaikka sitten joululahjaksi itselleni ostaisin. Toivottavasti silloinkin vielä noista löytyy kokoja, koska niitä on aika huonosti saatavilla nettikaupoista noissa perus väreissä.



Ensimmäistä kertaa näin tollaset Litat Playing dress up -blogissa ja pyörittelin silmiäni, että mitkä ihmeen rotan tappokengät tolla tytöllä on jalassa, mutta nää on taas niin näitä juttuja joita katselee tarpeeksi kauan ja sitten niihin rakastuu. Katsotaan nyt sitten, että hiipuuko tämä rakkaus...


Lopuksi kaunis otsaruttukuva. Aikomuksena tässä on esitellä mun silmämeikkiä, sillä yksi päivä rajasin silmät sisäluomen sisäpuolelta sekä ylhäältä, että alhaalta ja lisäksi vielä laitoin mustaa aika rajustikkin ulkoluomen puolelle yläluomeen. Koska rajaukset olivat todella vahvat niin mun mielestä ihan tollasessa arkimeikissä ei vaadittu ripsiväriä ollenkaan. Rajaukset tein Yves Rocherilta tilaamalla vedenkestävällä kajalkynällä, josta oon tykännyt kummankin paljon, vaikka eihän se oikeesti mun yli vetisiä silmiä kestä vaan saan kulkea bandana jos en muista pyyhkiä silmien alusia tasaisin väliajoin. Jos joku on löytänyt maailman parhaan kajalin, joka ei lähde millään pois niin mulle voi suositella!

2 kommenttia:

  1. Mulla oli kans sama nois korois, et aluks en tykänny noista ollenkaan ja katoin et miten ihmiset voi kävellä noilla. Viime syksysta asti mieli on kuitenki muuttunu ja varsinki weheartit-sivustolla noita näkee kaikissa sateenkaaren väreissä :D Nyt mulle onki matkalla postissa juuri nuo mustat Litat! :)

    http://ruusukerotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oon kyllä kateellinen. Mä koitan edelleen siirtää himoani tuonnemmaksi, kun en varmaan keväällä ainakaan Suomessa majaile ja noin ihanat kengät olis kauhee jättää kotiin odottamaan. :D

      Poista